Oslo 170922. Dagens tur ( 9 km ) fra Snippen, Barlindåsen (407 moh), Styggedalen, Karupsputtene, Grytahøgda, Store Gryta til Solemskogen, Lillomarka,, Oslo, Norge

 I dag tok jeg tog fra Sentralstasjon og gikk av på Snippen. Her fra gikk jeg til høyre til.lille tunnelen. Så høyre bratt oppover på skiløypa til veikryss gikk til venstre på stien bratt oppover til utsikt punkt. På stien to steder utsikter mot Maridalsvannet. Her var det veldig mye blåbær buskene full av blåbær. Sanket og spiste tilstede. Her møter jeg Aksel Brakkestad, som kjente meg på Lillomarka Facebook. Har ikke truffet han i virkeligheten. Hadde hyggelig prat sammen. litt  Gikk videre fra utsikt punkt mot på stien nedover og stikryss gikk jeg til venstre. Stien nedover var litt skumle pga grus og rotter. Fikk hjelp av en tur gående å gå nedover. Gikk videre over Styggedalen på bratt oppover stien og bratt nedover til stikrysset. Her fra gikk jeg mot Karusputtene over Grytahøgda og nedover mot Store Gryta. Gikk langs Store Gryta på venstre side på stier og igjen oppover på Grytaveien mot Solemskogen buss holdeplass. Avsluttet turen min  her og tok buss 56 Nydalen. 

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok.

Utsikt mot Oslofjord og Maridalsvannet


Karusputtene
Store Gryta


Kommentarer