Oslo 231022. Dagens tur (13 km) fra Sognsvann, Lille Åklungen, Ullevålseter, Frønsvollstråkka til Midtstuen bakene, Nordmarka, Oslo, Norge fra

 I dag tok jeg Linje 5 Sognsvann fra Jernbanetorget og gikk av på Sognsvann. Der i fra gikk jeg på venstre av Sognsvann videre mot langs Lille Åklungen på høyre side på lysløypa til Ullevålseter. Her på Ullevålseter stua var det stappfull turgladere. Tok pause og nyter med kaffe og rundstykke. Etter pausen gikk jeg på lysløypa mot Frognerseteren, men gikk mot til venstre mot Fremtids bibliotek (bare stå på skilt). Så hver gang tenker når skal bygges bibliotek her. Så gikk jeg mot Frognerseteren og fra Frønsvolltråkka gikk jeg mot Skådalen på lysløypa og videre fra veikrysset (under brua) mot Midtstubakkene. Så her fra igjen på lysløypa mot Midtstuen stasjonen.

Her avsluttet turen min og tok Linje1 Bergkrystallen. Gikk av på Jernbanetorget. 

For turvideo vennlig følg meg på Youtube, tik tok, Instagram og Faceook. 



Kommentarer