Oslo 081122. Dagens tur (5 km) Sognsvann og Sognsvannsbekken, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 5 Sognsvann fra Jernbanetorget og gikk av på Sognsvann stasjonen. Derfra gikk jeg venstre langs Sognsvann og videre til venstre over brua til høyre langs på venstre side av Sognsvannsbekken til igjen krysset over brua videre på stien i Sognsmyr til venstre til Kollkloppen brua. Fra brua til venstre oppover bakken til brua. Herfra gikk jeg over brua og på høyre side av Sognsvannsbekken på blåmerket stien helt til utfartsparkering. Så videre gikk jeg oppover bakken og overgang over Ringveien til Gaustad. Herfra gikk jeg til venstre gjennom Forskningsparken til venstre mot Blindern stasjonen. Avsluttet turen min og tok Linje 5 og gikk av på Nationaltheatret.

Det var herlig regnvær tur. Mye gjørmete og våte stier langs Sognsvansbekken.

 Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook (abdurpaatur) For dagens turvideo.

Sognsvann

Sognsvannsbekken

















Kommentarer