Oslo 091122. Dagens tur (10 km) fra Solemskogen, Setertjern, Evensetermyra, Svartkulp, Lilloseter Sportsstua, Briesjøen til Huken, Lillomarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 5 Ringen og gikk av på Nydalen T-banestasjonen. Herfra tok jeg buss 56 Solemskogen og fra bussholdeplassen gikk jeg på høyre side på Lysløypa mot Setertjern. Gikk videre mot Lilloseter forbi Evensenmyr. På veien til venstre stå på skilt Sleng Fu. Dette skiltet stå under tre er litt usynlig. Gikk videre Breisjøen på min høyre side. Her er det bekken, som fosser inn i Breisjøen. Fortsetter jeg videre mot Lilloseter Sportsstua. Her på Lilloseter er det god utsikt mot teletårn på Røverkollen og Ravnkollen. Tok en liten pause her. Så gikk jeg lysløypa nedover mot veikrysset gikk jeg til venstre Breisjøen på min høyre side. Så gikk på veikrysset til mot Huken. Avsluttet turen min min her og buss 62 til Grorud. Derfra tok jeg buss 66 Helsfyr og gikk av på Grorud Stasjon og tok tog til Oslo Sentralstasjonen.

Vennlig følg meg på Youtube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo.



Solemskogen
Setertjern
Svartkulp
Veien mot Lilloseter

Breisjøen

Stien mot Huken
Huken








Kommentarer