Oslo 211122. Dagens tur (8 km) fra Bøler, Sørli besøksgård, Nøklevannet, Ulsrudvannet, Rundtjern til Trasop skole, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 3 Mortensrud fra Jernbanetorget og gikk av på Bøler stasjonen. Gikk på veien mot Sørli besøksgård. Her på høyre side ser jeg Nøklevannet. Videre gikk jeg langs på stien på høyre side av Sørlie gård helt til lysløypa. Gikk på lysløypa på høre side mot Ulsrudvannet Så videre på høyre side stien rundt Ulsrudvannet. Fra badeplassen gikk jeg på lysløypa mot mot Nøklevannet. Etterpå gikk jeg mot Lutvann. Herfra til venstre på lysløypa mot Rundtjern. Tok en liten pause. Etterpå videre mot Oppsal og fra veikrysset til høyre mot Trasop Skole. 

Avsluttet turen min og tok buss 76 til Tveita. Derfra tok jeg Linje 2 Østerås og gikk av på Nationaltheatret. 

Vennlig følg meg på Youtube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo. 



Rundtjern
Ulsrudvannet
Ulsrudvannet
Nøklevannet
Nøklevannet

Kommentarer