Oslo 261122. Dagens tur (6km) fra Frognerseteren, Tryvannstua, Tryvannkleiv til Lillevann, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Frognerseteren. Herfra gikk jeg venstre side forbi Roseslottet. Så gikk jeg høyre på lysløypa og langs Tryvann på høyre mot Tryvannstua. Mange gikk på ski til og noen med barna. I Tryvannstua var også mange gjester. Tok en kopp kaffe og gikk mot Skomakertjern. Herfra gikk jeg igjen tilbake mot Tryvannstua og videre til høyre mot Lille Tryvann. Gikk på venstre side mot Hyttlikrysset. Så gikk jeg til venstre Store Hyttli forbi Tryvannkleiva mot Lillevann. Avsluttet turen min på Lillevann stasjonen og tok Linje 1 Bergkrystallen. Gikk av på Helsfyr.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens tur video. 

Lillevann



På venstre er glimt av Østrenvannet og Bogstadvannet. På høyre er glimt av Wyller
Sporten
Store Hyttli
Lille Tryvann
Skomakertjern
Tryvannstua
Store Tryvann

Kommentarer