Oslo 210123. Dagens kort og deilig tur fra Frognerseteren til Midtstuen ,Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Frognerseteren. Vanligvis går jeg ikke på tur i helgen, men i dag tenkte jeg å oppleve hvordan er det der opp på Frognerseteren. Her i fra man kan gå på ski forskjellige retninger. Banen var fullt av mennesker fra Jernbanetorget. Fleste hadde med seg skiene, akebrettene, med barna og hundene sine. Her i fra gikk jeg nedover mot Midtstuen parallell med Korketrekkeren forbi Midtstubakkene. Nedover mot Midtstuen traff jeg få mennesker på ski og på fots. Hele veien hadde nesten sol på rett mot ansiktet mitt. Hadde deilig kort og lett tur i dag. 

Avsluttet turen min her på Midtstuen og tok linje 1 Majorstua.  

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google. 

 
Midtstubakkene
Utsikt mot Oslofjord
Sporten
Frognerseteren
Roseslottet og Frognerseteren stasjonen





Kommentarer