Oslo 230123. Dagens tur (5 km) fra Voksenkollen, Rødkleiva, Store Hytli, Strømdammen til Voksen Skog, Nordmarka, Oslo, Norge

 I tok jeg linje 1 Frognerseteren fra Helsfyr og gikk av på Voksenkollen. Her i fra gikk jeg på skiløypa mot Rødkleiva. Her på venstre side var det god utsikt mot Sørkedalen. Fortsetter jeg helt til Store Hytli. Det var ikke mange går på 🎿 her. Mulig det er tidlig på dagen. Fra Hytli krysset gikk jeg til venstre forbi Wyller på min høyre side og Hytli på venstre . Så fortsetter videre nedover helt til veikrysset. På høyre side god utsikt (ikke tok bilder) mot Sørkedalen og Bogstadvannet. Herfra gikk jeg til venstre nedover mot Strømdammen. Videre gikk jeg mot Voksen Skog bussholdeplassen og igjen er det god utsikt mot Bogstadvannet og langt borte glimt av Østrenvann.

Avsluttet turen min her på Voksen Skog og buss 45 Majorstuen. Fra Majorstuen tok linje 1 Bergkrystallen.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo

 og

Bloggen på Google. 

Store Hyttli
Strømdammen

Bogstadvannet

Kommentarer