Bærum 010223. Dagens tur fra Fornebu, Rolfsbukta, Sjøflyhavna, Langmannsholmen, Smedtangen, Lagåsen til Lysaker, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 31 Fornebu fra Jernbaneverket og gikk av på Fornebu vest. Så gikk jeg nedover på veien forbi Firnebubanen byggeplassen til Rolfsbukta. Her i fra til venstre mot Sjøflyhavna kro. Her er  det både i vinteren og sommeren god mat. Det passer bra for meg å ta lunsje her. Valgte jeg Fiskesuppe og Farris. Roald serverte deilig Fiskesuppe og fikk Sjøflyhavna  t-skjorte av han. Tok vi selfie.

Stor takk til Roald for god service 🥣og 👕.

Etterpå gikk jeg på turstien istedenfor kyststien langs Langmannsholmen, Smedtangen og videre mot forbi Frifot Nansens Institutt Lagåsen til Lysaker.

Avsluttet turen min her på Lysaker og tok buss 32, Kværnerbyen. Gikk av på Nationaltheatret.

For dagens tur video vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook. 

Og bloggen min på Google. 

Rolfsbukta
Sjøflyhavna kro
Roald og Abdur
Lagmannsholmen
Smedtangen
Lysaker

Kommentarer