Bærum 040223. Dagens tur til Bærums verk, Bærum, Norge

 I dag tok jeg buss 150 Gullhaug fra Lysaker og gikk av på Bærums verk. Sola skinte og her var det mange mennesker hos Baker Hansen likeverd fosser Lommaelva. Det nydelig både i vinteren og sommeren. Tenkte jeg bare en kaffekopp, men Napoleon kake seer så fristende. Så koste meg med Napoleon kake her. Skinte sola rett inn i Baker Hansen lokalen. Etterpå gikk jeg rundt på flere butikker. Klart glass butikken og verksted var jeg innom. Fikk lov å se og å filme av Jeanne-Sophie Aas hvordan glassverker jobber. I dag hun vil  jobbe med å lage julenisser til jul. herlig opplevelse.

Etterpå gikk jeg tilbake til bussholdeplassen og tok buss 150 Oslo bussterminal og tok linje 3 Mortensrud fra Stabæk. Gikk av på Helsfyr.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens tur video

 og bloggen min på Google.







Kommentarer