Bærum 110223. Dagens tur til Kadittangen og Kalvøya, Bærum, Norge

 I dag tok jeg buss 160 Rykkinn fra Oslo bussterminal og gikk av på Lakseberg. Her ifra gikk jeg mot Kadittangen. Flere gikk på ⛸ der. Noen gikk med barna på tur i parken. Gikk over brua videre mot Kalvøya. Alltid flere går tur med hundene både i vinteren og sommeren. Gikk jeg på høyre side på kyststien, som var veldig iset og glatt. Fra først badestranden tenkte ikke gå oppover på stien. Så gikk jeg til venstre på stien, som var strødd. Gikk forbi fotball og frisbee banen videre til brua tilbake. Her fugler kvitret. våren er velkommen. Etter brua gikk jeg mot Sandvika stasjon.

Avsluttet turen min her og tok tog mot Nationaltheatret. Her ifra tok jeg linje 3 Mortensrud til Helsfyr.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo. 

Bloggen min på Google. 

Kadittangen
Kalvøya Festhall
Mot Sandvika
Otto Sverdrup
Sandvika Rådhuset


Kommentarer