Bærum 190223. Dagens tur fra Bærum Kunsthall, Nansenparken til Storøyodden, Fornebu, Snarøya, Bærum, Norge

 Idag tok jeg buss 31 Fornebu fra Jernbanetorget og på Fornebu parken. Her ifra gikk jeg til og besøkte Bærum Kunsthall. Her var det tre Kunstene utstillinger. Spurte etter Nora Krogh, men fikk beskjed fra frøken Hope på resepsjonen at hun kommer på jobben på mandag. Frøken Hope fortalte om tre kunsterene har utstillinger, som er gratis. Hadde små hyggelig prat med henne og ba henne hilse fra meg til Nora Krogh ( Nora gikk sammen med eldste sønnen min Abdul).

Etter gikk jeg videre mot Storøyodden via Nansenparken

 På veien var det mange på søndagstur med barna og hundene sine. På Storøyodden badeplassen var gikk på skøyter og fots på isen. Her tok jeg en liten pause og etterpå gikk jeg mot tårn. Fra tårn var litt glimt  mot fjerne Haukåsen radaren og godt utsikt mot Holmenkollen, Kolsåstoppene og Skaugumåsen.

Etterpå gikk jeg til Fornebu senter og avslutte turen min her. Tok buss 31 Tonsenhagen og gikk av på Nationaltheatret.

Hele turen var det mye glatt, men hadde Brodder på meg. 

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.


Disse hadde utstillinger på Bærum Kunsthallen
Nansenparken

Knollstein
fra mange mange års




Utsikt mot Kolsåstoppene
Littt glimt mot Haukåsen radaren
Utsikt mot Holmenkollen


Kommentarer