Oslo 050223. Dagens tur fra Bygdøy badestranda, Hukodden, Paradisbukta, Paraplyen, Batteribakken til Skøyen, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 30 Bygdøy via Bygdøynes fra Jernbanetorget og gikk av på Huk. Der i fra gikk jeg mot Hukodden og Bygdøy badeplass. Etterpå kom tilbake til parkeringsplass og fra rundkjøring gikk jeg til høyre mot Minnested og videre mot Paradisbukta langs kysten. her i fra fortsetter jeg på turstien mot Paraaplyen og Batteribakken til parkeringsplassen rett mot Skøyen. Bak meg er det Sjøbad og på venstre side Helseng. Gikk jeg videre mot Skøyen.

Avsluttet turen min her på Thune og tok buss 31 til Nationaltheatret.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens tur video

og bloggen min på Google.

Trist å se nedlagt Hukodden Strandrestaurant.
Bodde på Huk og var min favoritt spisested i 1971. 
Minnested

Paradisbukta
Abdur tar en liten pause her.

utsikt mot Killingen
utsikt mot Helseng
Thune, Skøyen

Kommentarer