Oslo 060223. My beutifull City Oslo. Dagens tur langs Akerselva fra Maridalsvannet, Brekkedammen, Nydalenfoss, Vøyenfallene, Sanner bru, til Kuba,

 I dag tok jeg tog Hakadal fra Sentralstasjonen og gikk av på Kjelsås. Her gikk jeg til Tekniske Museum og videre baksiden mot Akerselva. Her ifra gikk jeg på venstresiden av elva mot Maridalsvannet. Krysset over brua til andre siden av elva og videre på høyresiden mot Brekkedammen. Fra Brekkedammen over brua til andre siden og videre fortsetter jeg på venstre siden av elva til Nydalsbakken igjen til høyresiden mot Nydalsdammen og Nydalfossen. Gikk videre mot Nydalen parken og videre Lilleborg. Her ifra rett nedover langs elva over Jerusalem brua og Åmot bru mot Kuba. Avsluttet turen min her. 

NB! Bildene ikke er rekke følge, men bare hulter bulter.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.

















Kommentarer