Oslo 160223. Min vakre by Oslo (Østensjøvannet), Norge

 

I dag tok jeg linje 3 Mortensrud fra Jernbanetorget og gikk av på Skøyenåsen t. Og der i fra gikk nedover mellom høyklokkene og videre forbi Skøyenåsen skole en av de gamle skolene i Oslo mot Østensjøvannet. Så fortsetter jeg på høyre stien og etterhvert oppover bakken mot Manglerud hallen på min høyre hånd og venstre side skog. Så igjen nedover bakken til treffer jeg stien, som kommer ut mellom skog og Østensjøvannet. Her på veikryss på høyre side er det fjell Kleppe. To fjell vegene daner en nydelig utsikt mot disse to vegene og træer på toppen. Alltid lurer på hva er dette? Har noen geologisk svar?

Etter lagte video og bilder her gikk jeg videre langs Østensjøvannet rundt forbi Østensjøgård på høyre side videre mot veikryss oppover mot Skøyenåsen t banestasjonen.

Avsluttet turen min. Tok linje 3 Kolsås og gikk av på Helsfyr t.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo. Bloggen min på Google. 






Kommentarer