Oslo 220223. My beutifull City Oslo. Bjørvika, Sørenga, Losæter til Middelalderparken, Oslo, Norge

 I dag rusler jeg på Bjørvika, Sørengakaia, Losæter til Middelalderparken.

Det var koselig å gå på fottur i byen. Utenfor Deichmanske bibliotek var mange barna på iset parken og hel sikkert inne i biblioteket også pga vinterferie. Det var mange mennesker rundt Opera og noen på badstuer.

Gikk over brua mot Sørengakaia. Her var helt stille og veldig få mennesker. Her ifra gikk jeg mot Losæter og videre Middelalderparken.

Avsluttet kort turen min og rusler til Sentralstasjon. 

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook.

Bloggen min på Google.

Utsikt mot Ekeberg

Utsikt mot Holmenkollen
Sørenga badeplass
Utsikt mot Kolsåstoppene
Utsikt mot Kongshavn VG skole

Utsikt mot Ekeberg Restaurant

Utsikt mot Holmenkollen fra Sørenga badeplass
Utsikt mot Ekeberg
Losæter
Utsikt mot Grefsenkollen bak Enerhaugen
Middelalderparken

Kommentarer