Oslo 260223. My beautiful city Oslo, Norway 🇳🇴 .Dagens tur til Hovedøya.

 I dag tok jeg fj. fra Akerbrygge og gikk av på Hovedøya. Det var mange mennesker om bord. Noen vil til Hovedøya og noen til andre Øyene Så gikk jeg mot ruiner oppover på bakken å se på kanoner. Her var god utsikt mot Akershus festning, Rådhuset, i bakgrunn Holmenkollen, Bygdøy, Kolsåstoppene osv andre øyene. Gikk mot Badeplass og videre la gs for i badeplassene på stien. Her på toppen er det godt utsikt mot Lindøya. Så gikk jeg inne skogen. Så til venstre på stien mot Tunnelen og fortsetter jeg mot forbi Kommandant bolig og kafé mot brygge. Avsluttet turn her og tok ferje til Akerbrygge. 

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo. Bloggen min på Google. 



  
Tunnelen i Hovedøya  
 

Kommentarer