Oslo 160323. Dagens tur retur (11 km) fra Skanebakken til Smedmyrkoia, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 2 Østerås fra Jernbanetorget og gikk av på Røa. Tok buss 41 Sørkedalen her i fra. Fra Skanebakken gikk jeg først til høyre og etterpå til venstre. Gikk over brua mot Nedre Lyse på Gamle Heggeliveien mot Øvre Lysedammen forbi Nedre Lysedammen og Midtre Lysedammen. Fra Øvre Lysedammen gikk jeg videre mot Smedmyrkoia. Her tok jeg pause.Etterpå gikk jeg tilbake på samme veien mot Skansebakken. Her avsluttet turen min og tok buss 41 Røa. Gikk av på Røa og tok Libje 2 Ellingrudåsen.

Det var deilig tur, men for mye snø var det litt tungt å gå. 

På veien mot Midtre og Nedre Lysedammene var veldig mye snø. Om sommeren er det nydelig her.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.


Glimt av Midtre Lysedammen
Øvre Lysedammen

Utsikt mot Tryvannstårnet
Skansebakken




Kommentarer