Oslo 220323. Dagens tur retur (5 km) fra Finnerud til Kobberhaughytta, Nordmarka, Oslo, Norge

 Dagens kombinert frivilligarbeid og tur. 

I dag var jeg på Finnerud Røde kors Aktivitetssenter, som frivillig. Fikk skyss en av frivillige kollega min fra Røa. Vi kjørte mot Sørkedalen skole og videre til høyre på veien mot Finnerud. Det var tåke helt til Bogstad gård og etter hvert li

tt tåke og små dropper regn. På Finnerud var det snø, men litt blått.

Så kom gjestene og delte vi i mellom oss frivillige å følge med på fottur fra Finnerud på veien mot en gruppe til Sakeriashytta hytta og andre mot Kobberhaughytta. Sist nevnte gruppe var jeg med oppover. Det var litt tungt. Så var vi på Kobberhaughytta. Her tok vi litt pause og koste oss med kvikklunsj. Etterpå gikk vi nedover mot Finnerud og hegynte å regne, men litt.

Det var herlig tur sammen med gjestene.

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo. 

Bloggen min på Google. 


Finnerud 

Kommentarer