Oslo 230323. Dagens tur (6 km) fra Tonsenhagen, Svartputten, Lindrudkollen sportsstue, Søndre Putt til Kringle, Lillomarka, Solemskogen, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 31 Tonsenhagen fra Jernbanetorget og gikk av på Tonsenhagen. Fra bussholdeplassen gikk jeg forbi Tonsenhagen skole på veien, som var veldig iset og glatt. Fortsetter jeg etter hvert til venstre på lysløypa oppover og nedover bakkene til veikrysset. Fugler kvitterer og ellers er det helt stille.  Så her i fra fra veikrysset tok jeg mot Linderudkollen på venstre forbi Svartputten. På Linderud sportsstue hilste på Dorthe og tok selfie med henne. Hun driver Lindrudkollen sportsstue. Hun har alltid deilig vafler og varm sjokolade. Vi hadde hyggelig prat sammen. Etterpå gikk jeg forbi Søndre Putt på min høyre side. Så gikk jeg på veien til venstre mot Kringla. Avsluttet turen min her og tok buss 56 Nydalen. 

I bussen hilste to hyggelig damer, som har jeg ikke truffet i virkeligheten. Hadde hyggelig prat sammen. 

Vennlig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo. 

Bloggen min på Google. 

Kringla
Linderudkollen Sportsstue
Dorthe og meg
Linderudkollen
Svartputten
🐦🐦🐦🐦


Kommentarer