Oslo 020423. Dagens tur ( 6 km) fra Smalvollen, Brynseng til Etterstad, Alnaelva, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 66,Grorud fra Helsfyr og gikk av på Smalvollenveien. Her ifra gikk jeg på veien mot Bryn. Ved plantasjen butikken gikk jeg høyre på turstien fra Smalvollen langs Alnaelva via Bryn stasjon, Brynseng til Alna stien, Etterstad. Her ifra gikk jeg over brua oppover høyre på bakken til Krutverket Bar og Cafe. Så gikk jeg på Fagerlia til venstre og overgang brrua til Etterstad. 

Avsluttet turen min og er hjemme på Etterstad. 


utsikt mot Grefsenkollen
Utsikt mot Romsås
vannverk anlegg danner vannfall under Fyrstikkbakken 
Bryn stasjon


Joh. Pettersen lin og ullfabrikk
Utsikt mot Ekeberg
Hengebrua over Alnaelva likeved Fagerlia/Etterstad
Alnastien - Svardalsveien
Alnastien/trapper -Etterstad

Utsikt mot Vålerenga kirke og glimt av Kolsåstoppene
Utsikt ,mot Oslofjord
Svartdalen
Etterstad
Utsikt mot Ekeberg og Oslofjord
glimt av Holmenkollen fra Etterstad


Kommentarer