Oslo 120423. Dagens tur retur fra Fiskevollen, Ljankollen til Hververnbukta, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 83 Tårnåsen fra Jernbanetorget og gikk av på Fiskevollen. Her ifra gikk på stien til høyre over Ljanelva brua og videre på turstien mot Fiskevollen. Satt der litt og etterpå på stien nedover mot badeplass her. Så gikk jeg videre oppover til turstien langs kysten. Flere steder er det badeplasser og utsikter rett mot Kolsåstoppene, på høyre Bratlikollen og Ekebergåsen. På venstre side Nesodden. På turstien på venstre side er det Ljankollen og på høyre Bunnefjorden. Gikk  videre mot Hververnbukta. Forbi Ljanstubben til Anne på Landet Cafe. Gikk innom og hilste på Willy, som jobber her som kokk. Etterpå gikk jeg oppover på Ljankollen på stien helt til høyestpukt, som er..... Her var veldig mye grønt bl a blåbær buskene. Fugler kvitterer, men trafikk lyden var irreversible på E18. Gikk mot Fiskevollen nedover til turstien. Rett foran var det god utsikter mot bl a Holmenkollen og Kolsåstoppene. 

Vennlig følf meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.

utsikt mot Kolsåstoppene
Utsikt mot Kongshavn vg skole

Utsikt mot Kolsåstoppene
Utsikt mot Holmenkollen og Bekkelaget
Utsikt mot Holmenkollen

Hvervenbukta

utsikt mot Kolsåstoppene
Ljankollen

Kommentarer