Oslo 160423. Dagens tur (5 km) fra Voksen skog, Strømdammen , Strømsbråten gård, Jegerborgdammen til Bogstad gård, Nordmarka, Oslo Norge

 I dag tok jeg buss 42 Voksen Skog ( ny rute fra i dag) fra Tjuvholmen og gikk av på Voksen skog. Her ifra gikk på rett mot Strømdammen. Gikk langs på veien og fra neste veikryss til venstre mot Strømsbråten gård. Gikk forbi gård mot nedover mot Jegerborgtjern forbi Kalkovn (historisk). I gamle dager var det her var Kalkovn. Gikk videre mot Bogstad gård. 

Avsluttet turen min her og tok buss 41 Røa til Røa. Byttet til buss 42 Tjuvholmen. 

Veldig følg meg på YouTube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens tur video. 

Bloggen min på Google. 

Jegerborgbekken
Utsikt fra Voksen skog mot Bogstadvannet og Østrenvannet 
Strømdammen 

Rødstrupe var rolig og filmet jeg. 
Strømsbråten gård
Jegerborgbekken
Jegerborgbekken
Jegerborgdammen

Kalkovn
Strømsbråten Gård
Jegerborgdammen
Jegerborgtjen


Bogstad Gård


Kommentarer