Oslo 290523. Dagens tur (5 km) fra Bånkallstubben, Bånkall gård, Oslo Klatre park, Bånkallåsen (335 moh), Bamdetjern, Romsås, Svarttjern, Lillomarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 380 Lillestrøm fra Oslo bussterminalen og gikk av på  Bånkall stubben. Herfra gikk jeg til Bånkall Gård og videre til Oslo Klatre park. Så videre oppover hele veien på stien oppover til utsiktspunkt. Her er stein trapper oppover til toppe  av Bånkallåsen, som er 335 moh og videre mot Bamsetjern. Gikk rundt Bamsetjern ( Nittedal) og derfra videre nedover. Her er også god utsikt mot Lørenskog og Furuset. På høyre side er det teletårn på Røverkollen. Stien går nedover til nedre del av Røverkollen. Gikk vider mot Romsås. Gikk gjennom bolig blokker til Svarttjern. Her er rettlagt asfalte stien for Rollestål brukere. Gikk videre mot Romsås senter. Avsluttet med dagens tur her og tok linje 5 Ringen mot sentrum. Gikk av Jernbanetorget.

Vennlig følg meg på Instagram tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.

Bånkall gård
Oslo Klatre park
Stein trapper
Utsiktpunkt
God utsikt ,mot Lørenskog, Vestli og Furuset
Bånkallåsen (335 moh)
Utsikt mot Nittedal 
Bamsetjern
Mot Romsås
Teletårnet på Røverkollen
Romsås
Svarttjern
Oi gamle folkevogn boble min favoritt bil
Romsås T-banestasjon

Kommentarer