Oslo 300523. Dagens kort tur fra Vøyenfossene, Sanner brua, Åmot brua, Kjærlighet brua, Kuba brua, Telthusbakken til Gamle Aker kirke, Oslo, Norge

 I dag gikk jeg fra Sagene, Vøyenfossene, Åmot brua.  langs Akerselva. Videre til Kjærlighets brua. Her ved brua satt Elisabeth kunstner student å holde på å jobbe med sin oppgave, som hun vil levere i kveld. Fikk lov fra henne å ta bilde og video snutt. Etterpå gikk jeg til Kuba brua langs Akerselva. Så fortsetter videre oppover Telthusbakken. Gikk forbi Kjærlighet stien på venstre side. Gikk videre forbi  Akers kirke til Waldemar Thranes gate. Avsluttet turen min her og tok buss 21 Tjuvholmen. Gikk av på Solli.

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google


Ref  Ulvehiet boka av Oskar Braaten
Sanner brua
Åmot Brua
Kjærlighet brua
Elisabet er opptatt å jobbe med sin oppgaven

Kuba brua
Telthusbakken
Kjærlihetgsstien
Gamle Aker kirke

Kommentarer