Oslo 110623. Dagens tur (7 km) fra Hønefoten, Fagervann (416 moh) til Skar, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 4 Vestli og gikk av på Nydalen. Herifra tok jeg buss 51 Maridalen til Maridalen Skole. Så gikk jeg fra veikrysset til høyre på brått stien. På venstre side er det brannfeldt Turterskogen. Ref https://www.maridalensvenner.no/brannfeltet-i-turtermarka.4924008-26143.htmlPå stien var det litt glimt av Maridalsvannet og noen steder Oslofjorden. Treff flere på oppover og noen nedover. På Fagervann var det noen badegjester, noen slå seg på telter og noen i hengekøyer. Tok en pause her. Etterpå gikk jeg nedover på stien mot Skar. Her på Skar var noen gikk oppover mot Øyungen bærende kanoer. Parkeringsplasser var fullt av biler. 

Avsluttet turen min her og tok buss 51 Nydalen.

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen på Google.

Glimt av Maridalsvannet
Igjen glimt av Maridalsvannet
Fagervann
Stien mot Skar
Skar Leir

Kommentarer