Oslo 010723. Dagens tur (8 km) fra Hagan, Lusevasan, Romstjern, Steinbruvann til Grorud Badedammen, Lillomarka, Nittedal, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 390 Storskogen fra Oslo bussterminal og gikk av på Saga. Herifra gikk jeg mot Hagan og der i fra gikk oppover på brått veien forbi Førte. Etterpå gikk først på veien og etterpå til høyre på stien. Her traff jeg rådyr, som var på veien kanten. Filmet jeg. Rådyr sprang fort til venstre i skogen.

Fra stien var det venstre side telemasten på Røverkollen. Ved fremme på Lusevasan var en del personer. Her var stille og rolig omgivelse.

Gikk videre på stien mot Romstjern. Her tok jeg en pause. Her var fiskene svømmte, som var fem seks centimeter. Etterpå gikk jeg langs på venstre av Romstjern. Gikk videre på veien til veikrysset og videre til venstre side av Steinbruvann til badeplassen. Her var noen bader. Gikk videre forbi Grorud Badedammen mot Grorud. Avsluttet turen min her og tok buss 31 Fornebu. Gikk av på Jernbanetorget og videre tok linje 2 Bergkrystallen til Helsfyr. 

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok og YouTube for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.





Lusevasen
Romtjern

Steinbruvann


Skogsjordbær
Grorud Badedammen


Kommentarer