Oslo 050823. Dagens tur (6 km) fra Frognerseteren stasjon, Øvresetertjern, Oslo Vinterpark Tryvann, Store Hytli, til Wyllerstua, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren fra Majorstuen og gikk av på Frognerseteren. Her i fra gikk jeg forbi Roseslottet til Øvresetertjern. Så begynte å regne kraftig. Løpte bort til parkeringsplassens toilett og ha på meg regntøy. Gikk videre mot Vinterparken og Tryvanntårn. Nå sluttet å regn. Gikk videre slalåmbakken nedover helt til Store Hytli. Her i fra gikk jeg mot Wyllerløypa slalåmbakkene. Her er det god utsikt rett mot Bogstadvannet, Østernvannet, Sørkedalen, Oslofjorden til venstre . Så gikk jeg bratt nedover mot Wyller stua. Hele stien var det god utsikt mot Oslofjorden, Bogstadvannet, Østernvann og i det fjerne Kolsåstoppene. På Wyller stua tok jeg en kort pause og gikk videre mot bussholdeplassen. Passerte brua over Sørkedalselva. 

Avsluttet turen min her her på Sørkedalsveien og tok buss 41 Røa fra Wyller busstopp. 

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo

Bloggen min på Google.


Utsikt fra Frognerseteren mot Oslofjord
Roseslottet
Utsikt mot Oslofjord fra Roseslottet

Kong Olavs løypa
Øvresetertjern
Veien mot Vinterpark Tryvann
Utsikt mot Øvresetertjern og Roseslottet
Utsikt mot Oslofjord
Tryvanntårn
Vinterparken
Nedover mot Store Hytli
utsikt bak meg mot Tryvanntårn og teletårn
Nedover bakken
utsikt bak meg bakkene
Nedover bakken
Store Hytli
Oppover mot Wyller løypa fra stikrysset
Utsikt mot Oslofjord, Bogstadvannet, Østrenvannet
Nedover bakken
Utsikt mot Oslofjord, Bogstadvannet
Utsikt bak meg mot Tryvanntårn
Utsikt mot Bogstadvannet og gård
Utsikt nedover bakken
Utsikt i det fjerne mot Kolsåstoppene
 Går nedover på bakken. 
Rett ned er utsikt mot Bogstadvannet
Brua over Sørkedalselva
Etter brua utsikt mot Wyller slalåmbakken
Busstopp Wyller

Kommentarer