Oslo 170823. Dagens tur (11 km) fra Skansebakken, Nedre, Midtre og Øvre Lysedammen, til Sørkedalen skole, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 2 Østerås og gikk av på Røa. Herfra tok jeg buss 41 Sørkedalen og yav på Skansebakken Herfra gikk jeg til venstre over brua og forsetter videre på veien mot Nedre Lysevdammenn, Midtre Lysedammen og til Øvre Lysedammen. Hele veien var det på begge sider mange bringebær, blåbær og tyttebær. Noen steder var det skogsjordbaer også, men ikke så mye. Masse tyttebær, som ikke modne. På Øvre Lysedammen traff jeg Espen. Espen truffet tidligere i fjor. Det er hyggelig å hilse på Facebook venner i marka. Hadde hyggelig prat sammen. Setter stor pris på å hilse og å ha en samtale. Etterpå gikk jeg til venstre fra veikrysset til høyre mot Sørkedalen skole. Hele denne grusveien er det skog begge sider og ikke minst bringebær, blåbær og tyttebær frister. Plukket og spiste tilstede. Bringebær var veldig søt.

Avsluttet turen min her på Sørkedalen skole og tok buss 41 Røa. Derfra tok linje 2 Nationaltheatret.

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens tur video. 

Bloggen min på Google. 



Øvre Lysedammen

Tyttebær, Bringebær, Blåbær og Skogsjordbær
Nedre Lysedammen

Midtre Lysedammen
Øvre Lysedammen

Espen og Abdur

Glimt av Tryvannstårnet
Dagens turvideo











Kommentarer