Oslo 310823. Dagens tur (10 km) fra Frognerseteren, Frønstråkka, Skjennungstua, Skjennungen, Marimyr, Heggehullet til Frognerseteren, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren fra Jernbanetorget og gikk av på Frognerseteren stasjon. Herfra gikk nedover mot Sporten og fortsetter på stien mot Frønstråka. Her fra veikrysset gikk jeg videre oppover bakken. Etter noen meter gikk igjen på rødmerket stien mot Skjennungsstua. Denne stien var våt, gjørmete og stigende oppover på noen steder . Begge sider var det mange blåbær buskene. Blåbær var deilig og søt. Traff mange turgående på stien. Endelig var jeg på Skjennungstua. Tok en kort pause. Etterpå gikk jeg nedover bakken og fra vei kryss gikk jeg mot Skjennungen. Tok ikke sjansen å gå på stien fordi våt og glatt. Det var veldig stille og rolig ved Skjennungen. Gikk videre på veien til Marimyr veikrysset. Gikk videre til venstre mot Heggehullet. Like ved stien som kommer nedover fra Frønsvollen var benker. Her tok jeg en pause. Etterpå gikk jeg videre mot Heggehullet. Fra Heggehullet veikrysset gikk jeg rett oppover bakken mot Frognerseteren stasjon forbi Sporten. Avsluttet turen min her og tok linje 1 Bergkrystallen. Gikk av på Jernbanetorget.

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens tur video. 

Bloggen min på Google.


Roseslottet
Utsikt over Oslofjorden fra Frognerseteren
Utsikt over Oslofjorden
Skjennungstua
Utsikt mot Tryvannstårnet
Skjennungen
Fra Marimyr veikrysset mot Heggehullet
Utsikt over Oslofjorden fra før Sporten
Utsikt over Oslofjorden fra Sporten


Kommentarer