Oslo 310124. Dagens tur retur (5 km) fra Røde Kors Aktivitetssenter Finnerud til DTN Kobberhaughytta, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 2 Østerås fra Jernbanetorget og gikk av på Røa. Her i fra fikk jeg skyss en av Røde Kors frivilligarbeider kollega til Finnerud. Dagens tur kombinert jeg med frivilligarbeider min. Fra Finnerud gikk vi tre frivillige arbeidere og noen gjester til Kobberhaughytta tur retur. På veien var det mange som gikk på ski på stier inn over skogen og myrer. På Kobberhaughytta var det mange skolelever. Etter en liten pause gikk vi tilbake til Finnerud. Vi hadde deilig tur sammen med gjestene.

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google. 

Røde Kors Aktivitetssenter Finnerud (ligger like ved Finnerud Sportsstue)

inne og rundt ute.
Fra Finnerud er det god utsikt mot Tryvanntårnet og Oslofjord.
 
På veien mot Kobberhaughytta



Kommentarer