Oslo 130324. Dagens tur (8 km) fra Sognsvann, Frønstråkka til Midtstuebakkene, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 5 Sognsvann fra Jernbanetorget og gikk av på Sognsvann stasjon. Herfra gikk jeg mot Sognsvann og forsetter videre til venstre og rett oppover på skiløypa mot Frognerseteren til veikrysset. herfra gikk jeg til venstre på skiløypa til Frønstråkka. Så forsetter til venstre mot på veien, som var bart helt til Midtstubakkene. Om sommeren er det utsikt over Oslofjord. to tre steder er det satt opp benker. Her på Midtstubakkene var det tåka pga oppover bakkene. Etterpå gikk jeg mot Midtstuen. Avsluttet turen min her og tok linje 1 Bergkrystallen. 

Hadde deilig tur. Skiløypa fra Sognsvann oppover mot Frønstråkka krysset og herfra videre mot Midtstuen var bart. 

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo.

 
Midtstubakken
Midtstutjern
Dagens turvideo

Frønstråkka



Skiløypa mot Frognerseteren
Sognsvann
Sognsvannbekken


 


Kommentarer