Dagens tur fra Frognerkilen, Sæterhytten, Oscarshall, Rohdeløkken Kafe tilbake til Frognerkilen, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren og gikk av på Nationaltheatret t-bane. Her i fra tok jeg buss 30 Bygdøy og gikk av på Frognerkilen. Så gikk jeg på stien til høyre bratt oppover bakken til Sæterhytten og stien og veien videre Rohdeløkken. Så stien til venstre mot Oscarhall. Endelig Oscarhall var åpen. Der i fra er godt utsikt mot byen og Oslofjorden. Etterpå gikk jeg på stien lang kysten passerte Thulstrupbrygga og gikk oppover på stien mot Rhodeløkken Kafe. Her er alltid mange gjester på besøk. Tok min kaffe her og gikk igjen nedover på stien langs kysten mot Frognerkilen. Tok buss 30 til Jernbanetorget og der i fra tok buss 37 Helsfyr. Hadde deilig tur. Holder på ta bilde av blomster. Her traff tilfeldig jeg to hyggelig personer Roar og Solveig. Hadde kort hyggelig prat sammen. Vi bare kjenner via media. For meg er det veldig hyggelig å treffe disse mennesker, som har jeg aldri møtet, men kjenner de meg via Facebook eller følger bloggen min. God helg 😊. 

    































Kommentarer