Dagens tur/retur (15 km) fra Åsaveien til Mørkgonga, Krokskogen, Hole, Norge

 I dag tok jeg buss 200 Hønefoss og gikk av på Sundvollen. Her i fra gikk jeg delvis på stien og asfalt veien til Åsaveien parkering. Herifra gikk jeg på stien bratt oppover mot Mørkgona forbi på høyre side Migartjern. På stien hadde godt utsikt mot Steinfjorden, men utsikt fra Mørkgonga (650 moh) var herlig å se Steinfjorden og Ringerike. Det var bare 1 km fra Mørkgonga til Gryihaugen, men besemte meg ikke i dag skal jeg ditt og gikk tilbake på samme stien nedover til Åsaveien parkering. Avsluttet turen min. Hadde tenkt å ta bussen 212 kl 16:20 mot Sundvollen. En ung Svensk par tilbud meg skiss til Sundvollen. Jeg godtok tilbud å satte i dere bobilen til Sundvollen. Her i fra tok jeg buss 200 Oslo bussterminal og gikk av på Artium Aker brygge. 
Utsikt fra Mørkgonga












Kommentarer