Oslo 111121. Dagens tur (12 km) startet jeg fra Hammeren, Skjærsjøelva, Skjærsjødammen, Kamphaug, Fagervann, Øyungsdammen, Skarelva til Skar, Nordmarka, Oslo, Norge

I dag tok jeg t-bane linje 5 Ringen og gikk av på Nydalen t-banestasjon. Her i fra tok jeg buss 51 Maridalen og gikk av på Hammeren. Så gikk jeg langs på høyresiden av Skjærsjøelva til Skjærsjødammen. Tok en liten pause her. Videre tok jeg stien mot Kamphaug, som var veldig våt og bratt oppover til Fagervann. Her i fra gikk jeg igjen på veldig våt sien til Øyungsdammen. Så gikk jeg på venstreside langs Skarselva. På Skar avsluttet jeg dagens tur.    

   
Veien mot Skjærsjødammen langs Skjærsjøelva

   
Skjærsjødammen
På stien mot Kamphaug
Fagervann
 På stien mot Øyungsdammen
Øyungsdammen

skjærsjøelva
Skar






































 

 

Kommentarer