Oslo 161221. Dagens tur (9km) fra Frognerseteren, Heggehullet, Store Tryvannet, Tryvannstua, Skomakertjern, Lille Trevann, Wyller, Strømsdammen til Voksen skog, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg linje 1 Frognerseteren gikk av på Frognerseteren t-bane. Her var god utsikt mot Oslofjorden. Gikk forbi Frognerseteren Restaurant og Sportsplassen. Fra parkering plassen gikk jeg mot Heggehullet. Fra veikryss gikk jeg mot Tryvannstua og Skomakertjern. Videre mot Tryvannkleiva forbi Lille Trevann. Så gikk jeg fra Hyttli kryss til høyre side mot Wyller. Her tok jeg en pause. Etterpå gikk jeg nedover mot Strømsdammen og Voksen skog. Avsluttet turen min her på Voksen skog bussholdeplassen og tok buss 45 Majorstuen. Fra Majorstuen T-banestasjon tok linje 1 Helsfyr. 

Frognerseteren 
Sportsplassen
Tryvannstua
Store Tryvannet
Tryvannkleiva
Skomakertjern
Lille Tryvannet
Utsikt fra Wyller mot Bogstadvannet
Wyller
Tryvannstårnet

Strømsdammen

Bussholdeplassen

Kommentarer