Oslo 291221. My beautifull City Oslo part 5 Lysaker, Sollerudstranda, Vækerøparken, Sjølyst til Frognerkilen, Oslo, Norge

I dag gikk jeg på kort tur langt kyststien fra Lysaker til Frognerkilen. Tok tog fra Oslo Sentralstasjonen til Lysaker. Her i fra gikk jeg Lysaker Brygge og der i fra via Sollerudstranda og Vækerøparken til Sjølyst. Etter Sjølyst gikk jeg til Bestumkilen. Her på Bestumkilen renner inn Hoffselva. Det er mulig å gå til høyre mot Kongens bad og Kongens gård. Så gikk jeg videre mot Frognerkilen. Her er også mulig å forlenge tur til Oskar Hallen, Folkemuseum, Viking Museum, Kon Toki Museum og Hukodden på Bygdøy, men selv valgte og avsluttet jeg turen min her. Tok buss 30 Nydalen og gikk av Nationaltheatret.  


Lysaker
Lysaker brygge
Sollerudstranda
Bestumkilen
Frognerkilen



Kommentarer

Legg inn en kommentar