Oslo 070222. Dagens tur (12 km) fra Movatn, Damputtane, Tømte gård, Tømte Hyttene, Sellanrå, Vaggesteinåsen Nedre til Skar, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg tog L3x Jaren og gikk av på Movatn. Her i fra gikk jeg på høyre side av Søndre Movatn mot Ørfiske og etterpå til venstre mot Tømte gård oppover forbi på venstre side av Damputtane, høyre side av Masteputten, Liggertjern Østre høyre side og Vestre på høyre side til Tømte gård. Her i fra gikk jeg på stien til venstre mot Tømte hyttene og Sellanrå hytta. Tok pause på Lille Tømte hytta. Etterpå gikk jeg på stien mot Vaggesteinåsen nedre. Så gikk jeg på høyre side nedover bakken mot Skarelva brua før Bødker-stua og fra brua mot Skar bussholdeplassen. På Skar avsluttet jeg turen min og tok buss 51 Nydalen. 

Movatn Nordre og Greveveien
Mot Tømte 
Damputtane
Masreputten
Tømte gård
Stien mot Tømte Hyttene
Tømte hyttene
Utsikt fra Sellanrå

utsikt fra Sellanrå
Stien mot Vaggesteinåsen og Skar

Skar



Kommentarer