Oslo 140322. Dagens tur ( 8 km ) fra Vestli, Skillebekk, Liastua, Sherpatrapper, Liabratten, Gapahuken (Gubbero ), Gjelleråsenmarka til Lahaugmoen, Oslo/Skjetten, Norge

 Idag tok jeg Linje 5 Vestli fra Jernbanetorget og gikk av på Vestli. Gikk gjennom boligområde til Skillebekk og der ifra på høyre side veien mot Liastua. Så gikk jeg opp over på Sherpatrapper(333). På slutten av trapper gikk jeg på stien mot Gapahuken Gubbero. Ved Gapahuken tok jeg en liten pause. Nytet utsikt mot Groruddalen og Oslofjorden. Etterpå gikk jeg på stien inn i skogen. Her er mange stier som går alle retninger. Hadde planer å avslutte turen min på Lahaugmoen. Så gikk videre på stien og veien. Gikk forbi industri området til rundt kjøring og videre venstre mot motorveien på høyre  Lahaugmoenveien til holdeplassen. Tok buss 380 Oslo bussterminal. 

Liastua
Sherpatrapper
Liabakkene
Året er 1946
utsikt fra Gapahuken
stien mot Lahaugmoen
Lahaugmoen



Kommentarer