Oslo 210322. Dagens tur (7 km ) fra Stensrudtjern, Setertjern, Sandbakken sportsstua, langs Brokkenhustjern til Brokkenhus, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 550 Enebakk Kirke fra Oslo bussterminal og gikk av ved Stensrudtjern. Her i fra gikk jeg venstre på Hanåveien mot Setertjern forbi Solbakken. Etterpå til venstre på stien til Setertjern. Krysset brua over tjern på venstre side Setertjern og på høyre side Brokkenhustjern. Så gikk jeg videre langs Brokkenhustjern via Anton vei til Sandbakkenveien. Her i fra gikk jeg til venstre mot Sandbakken utfartsparkering oppover på stien mot Sandbakken sportsstua. Her på venstre side går en bekken. Det er så herlig opplevelse om sommeren. Same bekken renner inn på Brokkenhustjern. På Sandbakken sportsstua tok jeg pause og satt der og hadde lunsjen. Her var det fugler kvitterte ellers var stille. Så gikk jeg nedover på Sandbakkenveien mot Brokkenhus langs tjern og Frambu på min høyre side. På Brokkenhus bussholdeplass avsluttet turen min og tok buss 550 Oslo bussterminl.
Stensrudtjern
Hanåveien
Solbakken
Brua over Setertjern og Brokkenhustjern




Sandbakkenveien












Kommentarer