Oslo 300422. Dagens tur (10 km) fra Snippen, Barlindåsen, Langslettløkka til Kjelsås, Lillomarka, Oslo, Norge

I dag tok jeg tog L 30 Jaren fra Oslo sentralstasjon og gikk av på Snippen. Her fra gikk mot tunnelen og videre til høyre på veien oppover til veikryss. Ikke lenge opp treffer jeg tilfeldig Ingunn og  Vibeke på stien, som vi aldri treffet i virkeligheten. Bare på Facebook. Hadde vi små hyggelig prat sammen. Oi her treff jeg en gjeng på tur sammen og noen kjente meg fra Aftenposten fra forrige torsdag. Så jeg videre til venstre på umerket stien oppover mot først utsiktpunkt til høyre mot Oslofjorden og Maridalsvannet. Etterpå forsetter jeg videre oppover på stien til igjen utsiktpunkt (407 moh). Her var god utsikt mot Oslofjorden, Maridalen og Maridalsvannet. Etterpå gikk jeg nedover på stien til møter jeg veien. Her fra gikk jeg venstre på veien og stien langs på god utsikt mot Maridalsvannet til på veikryss til først til høyre og til venstre mot Langslettløkka. På Langslettløkka pågikk Norges sykkel konkurranse  og hørte annonsering om Premium fordeling. Gikk videre mot Kjelsås stasjon. Avsluttet turen min og tok tog l 3 Oslo Sentralstasjonen. 




umerket stien oppover Barlindåsen



utsikt mot Maridalsvannet og Sander gård

utsikt fra Oset mot Maridalsvannet



Kommentarer