Ski 300522. Dagens tur ( 8 km) fra Krokhol, Paddetjern, Tømmerås, Trefjerna, Abbortjern, Franske plassen til Krokhol, Østmarka, Ski, Norge

 I dag tok jeg buss 550 Enebakk kirke fra Bjørvika og gikk av på Krokhol. Her fra gikk gjennom Golfbanen til bommen. Så gikk jeg etter et stykke forlater grusveien og tok blåmerket sti til høyre. Hele stien går bratt oppover, våt og steinete før Paddetjern. Etter Paddetjern igjen steinete stien går oppover og fra stor klippe går nedover videre igjen bratt oppover til Tømmerås utsikt punkt. Akkurat begynte å regne. Tok bilder og lagte video i hastverk. Så gikk jeg nedover fra stikryss på stien, som gikk gjennom myr til treffer grusveien. Gikk mot Krokhol, men på stien til venstre mot Tretjerna. Her er det gapahuk.  Gikk tilbake til grusveien til Speider hytta. Her fra gikk jeg på sti til høyre mot Abbortjern. Regn var stoppet. Satt der og hvilte litt. Etterpå gikk jeg igjen mot Krokhol. Her avsluttet turen min og tok buss 550 Oslo bussterminal og gikk av på Bjørvika.

For video vennlig følg meg på YouTube og tik tok. 

Abbortjern

Paddetjern









Abbortjern




Kommentarer