Oslo 180622. Dagens tur (12 km) fra Brokkenhus, Setertjern, Sandbakken, Torsmosen N, Sør Elvåga,Søndre Skytten, Eriksvann, Tømmerholttjern, Sandbakken, Setertjern til Brokkenhus, Østmarka, Oslo, Norge

 

I dag tok jeg buss 550 Enebakk Kirke fra Bjørvika og gikk av på Brokkenhus. her fra gikk jeg forbi Setertjern og Sandbakken sportsstue mot stien høyre side mot Søndre Skytten gjennom Torsmosen N. Gikk på høyre side av S. Elvåga. Tok pause ved kanten av S. Elvåga på Søndre Skytten. Etter pausen gikk jeg tilbake veien på stien mot Eriksvann. Gikk videre på venstre side langs Eriksvann mot Tømmerholttjern. Fra Tømmerholttjern gikk jeg mot Sandbakken på stien. Like ved stikrysset på venstre på grusveien til Sandbakken parkeringsplassen. Videre asfalt veien mot Brokkenhus forbi igjen Setertjern. Avsluttet turen min her og tok buss 550 til Oslo bussterminalen. 
For video vennlig følg meg på YouTube og tik tok   





Seterrtjern
Sandbakken sportsstue
Torsmosen N
Søndre Skytten
Tilbake på stien mot Eriksvann
Eriksvann
Tømmerholttjern

Setertjern

Kommentarer