Oslo 270622. Dagens tur (8 km) fra Trasop skole, Cowboyveggen, Solbergvann, Rundtjern, Ulsrudvannet til Østmarkveien, Østmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg buss 76 Mortensrud fra Helsfyr og gikk av på skole. Her fra startet turen min i dag. Fra bommen mot stikryss og var overasket av en Rådyr stå ikke langt fra meg. Tok mobilen min rask og lagte en videosnutt. Hyggelig å treff Rådyr helt fra starten av turen. Etterpå fra stikryss tok jeg stien til venstre mot Cowboyveggene. Fortsetter jeg videre i hele tiden på umerket stien mot Solbergvann og til Rundtjern. Her på Rundtjern var veldig stille og rolig. Anden kom borte til meg og vil være med å spise brødskiva. Hun fikk en liten bitt, som hun synes var stor og hard. Så tok han med seg i og dipet i vannet. og rett i magen. Etter pausen og ha det til anden og gikk jeg på stien igjen til høyre mot Ulsrudvannet. Så videre gikk jeg gjennom parkering rett inn i stien nedover mot Ringveien til Østmarkveien bussholdeplass og buss 76 til Helsfyr. 
For video vennlig følg meh på Youtube og tik tok.



Solbergvann

Rundtjern
Ulsrudvannet
Utsikt mot Brattlikollen teletårn
Østmarkveien 



Kommentarer