Oslo 100822. Dagens tur retur (6 km) fra Skar til Øyungen, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg og en vennen min Linje 5 Vestli via Majorstuen og gikk av på Nydalen T-banestasjon. Her fra tok vi buss 51 Maridalen og gikk av på Skar. Her hilste Elisabeth Facebook vennen min, som har vi aldri truffet tidligere. Vi hadde kort hyggelig prat sammen. Så gikk jeg og vennen din fra parkering plassen på stien og videre grusveien til venstre. Etter brua gikk vi venstre mot Øyungen på høyre side langs Skarselva oppover på grusveien. På flere steder er plassert benker. På veien traff vi noen har overnattet ved Øyungen. Her tok vi en pause. Så gikk vi forbi Øyungsdammen på andre side av elva. Vi gikk nedover og traff flere vil mot Øyungen. To personer trillet 🛶. På ved parkering tok jeg bilder av Skar leir. Avsluttet vi turen vår og buss 51 Nydalen. 

For video vennlig følg meg på Youtube og tik tok.






Øyungen
Øyungsdammen

Øyungkollen
Øyungsbua



Skar Leir























Kommentarer