Oslo 180123. Dagens tur retur (19 km) fra Hammeren via Skjærsjødammen til Bjørnholt, Nordmarka, Oslo, Norge

 I dag tok jeg Linje 4 Vestli via Nydalen t fra Jernbanetorget. Fra Nydalen tok jeg buss 51 Maridalen og gikk av på Hammeren. To sprekke damer gikk av på Hammeren mot Ullevålseter. Hadde små prat sammen. Her i fra gikk jeg på høyre side av Skjærsjøelva på Nordmarka veien til Skjærsjødammen. Her møter en person på ski og to personer mot Kamphugen. Etterpå gikk jeg videre mot Bjørnholt på høyre side av Skjærsjøen og etter hvert inn mot Bjørnholt  veien. Hele veien traff ingen person. Tatt en liten pause her og fortsetter nedover mot på samme veien til Skjærsjødammen. Her i fra gikk jeg på høyre side og fra veikrysset til venstre Skjærsjøelva på min venstre side. Her på Skjærsjødammen møter noen full fart skigående mot mulig Kamphaugen eller Bjørnholt. Fortsetter jeg nedover mot Hammeren.

Avsluttet turen min her og tok buss 51 Nydalen t. Her i fra tok jeg t-bane mot Jernbanetorget.

Vennlig følg meg på Youtube, tik tok, Instagram og Facebook for dagens tur video. 

Hammeren kraftstasjon
Skjærsjødammen
Skjærsjøen
Bjørnholt
Maridalsvannet




Kommentarer