Oslo 280224. Dagens tur (7 km) fra Movatn til Sørli, Nordmarka, Nittedal, Oslo, Norge

 I dag tok jeg tog Hakadal fra Oslo Sentralstasjon og gikk av på Movatn. Her ifra gikk jeg mot Movatn og videre over jernbane skinner på stien til venstre til skiløypa og der fra til venstre under brua videre langs Movatn til min venstre side til veikrysset. Så videre mot Sørli skole. Denne veien var veldig myk snø og deilig å gå på. Traff Dag Pettersen på veien. Han kjenner meg fra Facebook. Hadde hyggelig små prat sammen. Veldig hyggelig å hilse på deg Dag. Sola tittet inn i mellom skiene. På Sørlibakken var det menge skolelever. Så var jeg fremme på Sørli stadion og Sørli skole. Hele veien var det stille. Herlig skog. Fuglene kvitrer seg. Fortsetter jeg videre på Sørliveien til Nittedal stasjon. Avsluttet turen min her og tok Gjøvikbanen til Oslo Sentralstasjon.

Vennlig følg meg på Instagram, tik tok, YouTube og Facebook for dagens turvideo.

Bloggen min på Google.  

Movatn


Hyggelig å hilse på deg Dag Pettersen.




Dagens turvideo


Kommentarer