Oslo 060524. My beautiful city Oslo, Norge. Dagens tur fra Oppsal, Almedalen, Østensjø gård, Østensjøvannet til Abildsø gård.

 I dag tok jeg linje 3 Mortensrud fra Helsfyr og gikk av på Oppsal. Her fra gikk jeg til høyre på Oppsalveien til Østensjø gård. Her ved krysset går en liten sti og der på skilt skrevet Almedalen. Her er det bikun og en liten bekken. Gikk videre opp igjen på Østensjøveien og noen meter gikk jeg høyre til Østensjø gård. Forsetter jeg videre til Østensjøvann. Her ved stikrysset gik jeg videre langs vann på venstre side og videre neste stikrysset til venstre mot Smedberg til Enebekkveien. Så gikk jeg noen meter til veikrysset til høyre mot Abildsø gård. 

Avsluttet turen min her. Kom tilbake til Enebakkveien og buss 70 til Ryen. Fra Ryen linje 4 til Helsfyr. 

Østensjøvannet
Abilsø Gård
Dagens turvideo


Kommentarer